{"id":8135,"date":"2023-07-31T19:08:10","date_gmt":"2023-07-31T19:08:10","guid":{"rendered":"http:\/\/localhost\/meceda-website\/?page_id=8135"},"modified":"2023-11-16T12:51:39","modified_gmt":"2023-11-16T11:51:39","slug":"over-ons","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/meceda.nl\/over-ons\/","title":{"rendered":"Over ons"},"content":{"rendered":"
\n
\n
\n
\n \n

Wie zijn wij eigenlijk?<\/h1>\n\n

Wie wij zijn? Simpel! We zijn de praktische en eigenzinnige webdevelopers en marketeers die je altijd al zocht. Een complete marketingafdeling op afstand, die snapt wat je nodig hebt zonder eindeloze meetings. Nieuwe website? We fixen het. Betere online vindbaarheid? Geen zorgen, regelen we. SEO-geoptimaliseerde teksten? Pff, eitje! Oh, en voor de duidelijkheid: we maken marketing makkelijk, zodat jij je kunt richten op waar je goed in bent. Dan zorgen wij voor de rest waar je geen zin, geen tijd of geen kennis van hebt. Met korte lijntjes, pragmatisch en to the point zijn we er voor alle grote \u00e9n kleine vragen. Kortom, Meceda is jouw 2-in-1 oplossing voor webdevelopment en marketing. Zo, dat is eruit. Klaar voor een bakje koffie? Ons team is er klaar voor!<\/p>\n <\/div>\n

\n \"Voorbeeld <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n<\/section>\n\n
\n
\n
\n
\n

Meet the team<\/h2>\n

Ontdek hier onze toppers<\/p>\n <\/div>\n

\n Ik wil ze graag ontmoeten ><\/a>\n\n <\/div>\n\n
\n
‹<\/div>\n
\n
\n\n \n
\n
\n \"Dennis <\/div>\n\n

Dennis Eising<\/h3>

Dennis Eising<\/h3> \n

Dennis heeft zijn sporen verdiend als front-end developer, waar hij met precisie en toewijding aan de websites van onze klanten werkte. Zijn jarenlange ervaring in de marketing voor de evenementenbranche en zijn vermogen om technische kennis snel eigen te maken, hebben hem een waardevol lid van het Meceda-team gemaakt.<\/p>\n\n\n\n

In zijn rol als operationeel manager bij Meceda zorgt Dennis ervoor dat onze processen naadloos verlopen. Zijn focus op structuur en zijn oog voor detail zorgen ervoor dat onze projecten niet alleen esthetisch maar ook technisch zonder problemen functioneren. Hij co\u00f6rdineert de werkstromen en staat garant voor de hoge kwaliteit die onze klanten van ons gewend zijn.<\/p>\n\n\n\n

Dennis werkt nauw samen met de rest van het team om ervoor te zorgen dat alle onderdelen van een project perfect op elkaar zijn afgestemd, van de initi\u00eble opzet tot de uiteindelijke oplevering. Zijn vermogen om goed te presteren onder druk maakt hem de rots in de branding voor het team, vooral wanneer strakke deadlines of onvoorziene uitdagingen zich voordoen. Met Dennis aan het roer kunnen onze klanten erop vertrouwen dat hun projecten in bekwame handen zijn.<\/p>\n<\/span> <\/div>\n \n

\n
\n \"Adinda <\/div>\n\n

Adinda Meijering-Knevel<\/h3>

Adinda Meijering-Knevel<\/h3> \n

Maak kennis met Adinda, onze alles kunnende webdesigner met een brein vol creatieve idee\u00ebn en een neus voor het vinden van oplossingen. Alleen hebben we nog geen oplossing voor haar functietitel kunnen bedenken. Webdesigner dekt de lading niet want Adinda kan veel meer. Daarom maar gewoon twee titels. Staat ook best wel fancy toch?

Adinda weet als geen ander hoe ze haar creativiteit en technische vaardigheden kan combineren om verbluffende websites te cre\u00ebren. Ze heeft oog voor detail en zorgt ervoor dat elk ontwerp perfect in elkaar past. Met haar gevoel voor esthetiek en haar uitgebreide kennis van webdesign brengt ze elke website tot leven.<\/p>\n\n\n\n

In haar vrije tijd vind je haar waarschijnlijk met haar neus in de boeken. In een roman dan welteverstaan. Want laten we eerlijk zijn, werk en priv\u00e9 moeten een beetje gescheiden blijven. Maar er is \u00e9\u00e9n uitzondering: haar Bookstagram account. Hier komt haar liefde voor lezen en haar creatieve kant samen. Met zorgvuldig gecomponeerde foto\u2019s en pakkende recensies deelt ze haar passie voor boeken op het internet.<\/p>\n\n\n\n

Dus, als je Adinda tegenkomt, wees dan voorbereid op een ontmoeting met een webdesigner\/webdeveloper die niet alleen je website tot leven brengt, maar ook je leeslijst vult met geweldige aanbevelingen.<\/p>\n<\/span> <\/div>\n \n

\n
\n \"Gerian <\/div>\n\n

Gerian Diphoorn<\/h3>

Gerian Diphoorn<\/h3> \n

Gerian is onze nieuwste aanwinst voor het webdevelopment team. Gerian is een slimme, vlotte jongen met een flinke dosis droge humor. Hij volgt de opleiding Software development aan het Drenthe College in Assen. Hij is ge\u00efnteresseerd in alles wat te maken heeft met webdevelopment en staat te popelen om tijdens zijn stage bij Meceda zijn kennis te verbreden op het gebied van de programmeertaal PHP en het cre\u00ebren van SEO-geoptimaliseerde websites.\u00a0

Naast zijn technische interesses valt Gerian op door zijn sportieve levensstijl. Bijna dagelijks kun je hem vinden op de fiets, want zijn grootste passie is namelijk mountainbiken, hij heeft er zelfs een blog over. Zijn toewijding aan zowel technologie als sport belooft een waardevolle toevoeging te zijn aan ons team.<\/p>\n<\/span> <\/div>\n \n

\n
\n \"Suzanne <\/div>\n\n

Suzanne Ockels<\/h3>

Suzanne Ockels<\/h3> \n

Meet onze vormgever stagiaire Suzanne! Suzanne is een jonge, vlotte meid met een passie voor alles wat met vormgeving te maken heeft. Ze heeft een scherp oog voor detail en gaat een uitdaging niet snel uit de weg. Ze houdt ervan om zich breed in te zetten door het maken van diverse media-uitingen zoals posters en flyers. Daarnaast zou ze ook graag bij Meceda meer willen leren over het maken van animaties en het leren werken in teamverband. 
Naast het creatieve speelveld vind je haar op het volleybalveld of op de tennisbaan, waar ze net zo bedreven is als met haar ontwerpprogramma\u2019s.<\/p>\n\n\n\n

Oh en voor we het vergeten, ze heeft een hele eigenzinnige eetgewoonte: pure chocolade pasta met komkommer op brood! Ja, je leest het goed. Deze ongewone combo is voor haar de ultieme smaakbeleving.<\/p>\n<\/span> <\/div>\n \n

\n
\n \"Jan-Paul <\/div>\n\n

Jan-Paul Steggerda<\/h3>

Jan-Paul Steggerda<\/h3> \n

Jan-Paul heeft maar \u00e9\u00e9n doel: andere mensen helpen.<\/p>\n\n\n\n

Hij wil jou helpen om te groeien, de juiste beslissingen te nemen, een pad te kiezen dat bij je past. Daarvoor heb je misschien een betere website nodig, of een nieuwe brochure omdat de huidige niet weergeeft wat je precies te bieden hebt. Of hij gaat voor je aan de slag met SEO of SEA omdat je meer omzet nodig hebt. Alles wat Jan-Paul doet, komt voort uit een hulpvraag.<\/p>\n\n\n\n

Hij heeft het geduld om jou uit te leggen hoe het werkt, wat er allemaal is gebeurd en wat er nog gaat of moet gebeuren. Dat is zijn grote kracht. Jan Paul neemt de tijd om in te steken op jouw golflengte. Hij is betrouwbaar, gepassioneerd, zorgzaam en begripvol.<\/p>\n\n\n\n

Als directeur checkt hij alles wat de deur uitgaat. Hij voert opleveringsgesprekken als er een project klaar is. Hij stuurt het hele team aan en houdt zich bezig met acquisitie.<\/p>\n\n\n\n

Jan-Paul heeft bij diverse grote interieurmerken gewerkt. In dat kader is hij naar Nigeria geweest voor business development en heeft daar een aantal relaties aan overgehouden waarvoor wij nog steeds werken.<\/p>\n<\/span> <\/div>\n \n

\n
\n \"Devin <\/div>\n\n

Devin Koopman<\/h3>

Devin Koopman<\/h3> \n

Verscholen in het hoekje van het kantoor, stilletjes werken aan zijn designs, vind je de ware creatieve tovenaar van Meceda. Devin, ooit binnen onze muren begonnen als een ambitieuze stagiair van de opleiding Media & Vormgeving, is nu \u00e9\u00e9n van de onmisbare krachten in ons team.<\/p>\n\n\n\n

Laat je niet misleiden door die rustige uitstraling. Onder dat stille oppervlak bruist het van de creatieve energie. Of er nu een nieuwe huisstijl ontworpen moet worden, een pakkende flyer nodig is of de menukaart aan vervanging toe is. Devin schudt de een na de andere indrukwekkende visual uit zijn mouw. Zijn de juiste foto\u2019s niet aanwezig voor het design, dan komt Devin zelf even langs met de camera. Wel zo makkelijk!<\/p>\n\n\n\n

Vanaf zijn plekje aan het raam kan hij goed de boel in de gaten houden. Rijdt er een mooie sportauto voorbij, dan komt er een geluidje van goedkeuring uit de hoek van het kantoor. Sowieso kan je zomaar een antwoord uit de hoek verwachten, want ondanks dat je soms bijna vergeet dat Devin op kantoor is, is hij scherp van gehoor en krijgt hij alles mee.<\/p>\n\n\n\n

Dus als je ooit een bezoek brengt aan ons kantoor, werp dan een blik naar dat stille hoekje bij het raam. Daar vind je onze creatieve tovenaar Devin die graag met je meedenkt over een onvergetelijk design.<\/p>\n<\/span> <\/div>\n \n

\n
\n \"Tamara <\/div>\n\n

Tamara de Zeeuw<\/h3>

Tamara de Zeeuw<\/h3> \n

\u2018H\u00e9 Tamara, heb je even tijd?\u2019 Het is een veelgehoorde vraag op kantoor, want als er ook maar iets met tekst te doen is (en we kunnen je vertellen, dat is veel bij een marketingbureau), is het onze SEO-tekstschrijver Tamara die voor haar collega\u2019s klaar staat.<\/p>\n\n\n\n

Ze is de kalmte zelve te midden van de chaotische wereld van zoekwoorden en contentoptimalisatie. Of er nou een tekst moet komen over motorolie, modulaire matrassen, een gezonde levensstijl of grasmaaiers. Tamara is de onverschrokken tekstkrijger die zonder aarzeling in het onderwerp duikt en drukt begint te typen. Het is niet voor niets dat ze nu al als favoriet teamlid voor het toekomstige pubquiz teamuitje gezien wordt.<\/p>\n\n\n\n

Wanneer ze niet bezig is met het schrijven van teksten voor onze klanten, is ze wel bezig voor haar eigen blog. In haar vrije tijd trekt ze er graag samen met haar hond Maeve op uit om de mooiste wandelingen te maken en samen te kamperen. Over al deze avonturen schrijft ze verhalen. Hadden we al gezegd dat Tamara gek is van tekst?<\/p>\n\n\n\n

Tamara zal je niet alleen helpen om hoger in de zoekresultaten te verschijnen, maar ook geheel vrijblijvend voorzien van de mooiste wandel- en kampeertips. Al wandelend een SEO-rapportage doornemen? Daar zegt zij geen nee tegen!<\/p>\n<\/span> <\/div>\n \n

\n
\n \"Erik <\/div>\n\n

Erik Davids<\/h3>

Erik Davids<\/h3> \n

Erik is het creatieve brein en technisch vernuft van Meceda. Of noem het Art Director, dat klinkt ook wel cool. Als tegenpool van Jan Paul schudt Erik je volledig door elkaar. Hij gooit als het ware een baksteen door je ruit om jou aan het denken te zetten.
Erik stelt de vragen die je niet verwacht. Voor subtiliteit heeft hij geen tijd. Hij wil gewoon meteen aan de slag om een goed plan te maken en uit te voeren.<\/p>\n\n\n\n

Je hebt al gemerkt dat Meceda zich niet alleen met online marketing bezig houdt. Erik kijkt ook offline bij winkels, restaurants en zakelijk dienstverleners binnen om te adviseren over de inrichting en uitstraling. Je kunt de mooiste brochures hebben, maar die stijl moet je overal doorvoeren. Soms adviseert hij om de routing te veranderen, de balie ergens anders neer te zetten, de verlichting te verbeteren, andere posters op te hangen en soms gewoonweg de spinnenwebben weg te halen en het plafond te schilderen. Zijn adviezen leveren meetbare resultaten op.<\/p>\n\n\n\n

Erik k\u00e1n zich aanpassen aan elke situatie. Alleen heeft hij een aantal jaren geleden besloten om dat niet meer te doen. Hij is dus onder alle omstandigheden zichzelf. Dat houdt in dat hij direct, eerlijk, eigenwijs en heel erg behulpzaam is. Hij kan er niet tegen als mensen in zijn omgeving in een slechte situatie zitten. Dan moet hij helpen.<\/p>\n<\/span> <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n

›<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n
\n
\n
\n

Medewerkernaam<\/h2>\n

Medewerker tekst, tekst die boeiend samenvat over hoe je samen en boei vat<\/p>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n<\/section>\n\n\n

\n
\n
\n
\n
\n \n

Waarom de naam Meceda?<\/h2>\n \n

Deze vraag komt vaak voor bij onze klanten en partners. De naam ‘Meceda’ is geen toeval, maar een zorgvuldig gekozen anagram dat de essentie van ons bedrijf vastlegt. Het staat voor ‘Marketing en Communicatie Erik Davids’ – een naam die weliswaar te lang was voor een visitekaartje, maar de kern van onze passie en expertise symboliseert.<\/p>\n

Erik Davids, die het bedrijf in 2011 is gestart, heeft altijd gestreefd naar hoge kwaliteit tegen betaalbare prijzen met als leidende gedachte “Meceda maakt marketing makkelijk”. Zijn motto: “Voor elk probleem is een oplossing.” Deze filosofie is geworteld in alles wat we doen bij Meceda.<\/p>\n

Het was een uitdaging om dit om te zetten in een beeldmerk, maar het resultaat, ‘Meceda’, is nu een synoniem voor kwaliteit, innovatie en toewijding in de wereld van digitale marketing. Het is niet zomaar een naam; het is wie we zijn en wat we doen, elke dag weer.<\/p>\n \n Overtuigd? Maak een afspraak!<\/a>\n <\/div>\n \n <\/div>\n